Cercador

Conill amb alfabeguera

Conill amb alfabeguera 2

La carn de conill té sobretot dos avantatges: és poc greixosa i resulta molt bé de preu. Hem volgut presentar-vos aquí una recepta extremadament fàcil de preparar, barata i alhora poc calòrica. La picada, a base d’alfabeguera, all i pinyons torrats, li dóna un toc especial.

Per als principiants que ho vulguin provar, només una precaució: molt de compte en el moment de flamejar la carn! Feix-vos un poc enfora dels fogons. Sacsau la paella, però des d’enfora fins que s’hagi extingit la flama.

CONILL AMB ALFABEGUERA

Dificultat: [rating=2]

Ingredients:

  • 1 conill trossejat
  • 3 branquetes d’alfabeguera
  • 2 alls
  • 50 g de brandi
  • oli d’oliva per fregir
  • 2 cullerades ben plenes de pinyons un poc torrats
  • sal
  • pebre bo

Preparació:

Salpebrau la carn i sofregiu-la dins una paella. Quan sigui ben rossa, eliminau la major part de l’oli; incorporau-hi el brandi calent i flamejau-la. Alerta a cremar-vos, perquè fa una bona flama. Quan s’hagi extingit, abocau-hi un tassó d’aigua calenta i abaixau el foc al mínim. Tapau la paella i acabau de coure el conill fins que sigui ben tendre (30 minuts, aproximadament). Si s’evapora massa líquid podeu afer-hi un poc d’aigua. N’hi ha d’haver sempre una mica perquè la carn no s’assequi.

Mentre, picau els alls amb l’alfabeguera i els pinyons torrats. Quan la picada ja sigui molt fina, afegiu-hi 2 cullerades d’oli i remenau per aclarir-la un poc.

Cinc minuts abans de retirar el conill del foc, afegiu-hi la picada, remenau bé les tallades perquè es distribueixi uniformement i serviu-lo ben calent.

Nota:

Podeu acompanyar-lo de patates fregides, ensalada, verdura a la planxa o bullida.

Conill amb alfabeguera 1